Reklamation
Reklamation hos CPH Bike Shop & CPH Cargo Store
Reklamationsret
Hos CPH Bike Shop og CPH Cargo Store følger vi købelovens regler for reklamationsret.
Du har 2 års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Reklamationen dækker fabrikations- og materialefejl, men ikke skader forårsaget af hærværk, uheld, forkert brug eller almindelig slitage.
Hvis du opdager en fejl eller mangel, skal du kontakte os hurtigst muligt. Reklamationer, der indsendes inden for 2 måneder efter, at fejlen er opdaget, betragtes altid som rettidig.
Sådan indsender du en reklamation
For at vi kan behandle din sag, skal du udfylde vores reklamationsformular her på siden, sende en mail eller ringe til os.
Når du udfylder formularen, bedes du oplyse:
-
Dit ordrenummer
-
Det navn og e-mail, som ordren er registreret på
-
En beskrivelse af fejlen
-
Billed af produktet og fejlen (hvis muligt)
Billeder hjælper os med hurtigere at vurdere sagen og er ofte nødvendige, hvis reklamationen skal sendes videre til producenten.
Returnering eller indlevering
Du kan enten indlevere produktet fysisk eller sende det til os.
Ved forsendelse skal varen være forsvarligt emballeret, da skade under transport som følge af dårlig emballering kan medføre, at reklamationen bortfalder.
Hvis ikke du har en returlabel eller har sendt en forspørgsel på retur på vores side, skal du kontakte os for at få tilsendt en returlabel.
Adresse for reklamationer
CPH-Recycle ApS / CPH Bike Shop
Holmbladsgade 38
2300 København S
📞 Telefon: 32 96 34 28
CVR: 39587823
CPH Cargo Store
Prags Boulevard 94
2300 København S
Behandlingstid
Når vi har modtaget din henvendelse, vurderer vi sagen hurtigst muligt.
Du vil derefter blive kontaktet med en opdatering om reparation, ombytning eller anden løsning.